Anda memerlukan penyelesaian untuk masalah pencahayaan dan / atau teknologi elektronik anda?

Kami ada jalan penyelesaian - jadilah "kapten".





Selamat datang ke
LED Commander!


Lampu LED (Light Emitting Diode) ialah revolusi terbaru dan terhebat dalam bidang teknologi pencahayaan. Apakah itu LED Commander? Seorang “Commander” atau Komander, atau ketua pegawai, mempunyai pangkat setara dengan pegawai utama di atas kapal. Ia juga merupakan sebuah unit kawalan elektronik. LED Commander GmbH & Co. KG menganggap dirinya sebagai pegawai utama anda dalam mengatasi cabaran dalam bidang teknologi pencahayaan dan juga unit kawalan untuk sebarang prosedur aplikasi elektronik anda.

Perkhidmatan

Perkembangan

Perkembangan perkhidmatan kami bermula dengan idea produk (bergantung pada keperluan pelanggan) dan mencakupi semua pengembangan perkakasan / perisian, reka bentuk susun atur, konsep pengujian serta penghasilan prototaip, pensijilan, dan penghasilan berskala kecil.

Maklumat lanjut


Pembuatan

Kami menyediakan servis pelaksanaan pembangunan produk, sampel, seri kecil serta pengeluaran berskala kecil. Ciptaan kami yang fleksibel dan efisien dilakukan di pusat pembangunan dan prototaip kami di Jena. Bersama dengan rakan perniagaan kami yang handal di Jerman tengah/pusat bandar Jerman (yang mempunyai teknologi pengeluaran yang tinggi), kapasiti pengeluaran yang lebih besar dapat dihasilkan.

Maklumat lanjut

Pelanggan kami

Perkembangan dan pembuatan dalam syarikat kami ialah berdasarkan pengalaman bertahun-tahun dalam teknologi LED. Rekalah produk pencahayaan LED anda dengan LED Commander! Kami sedia memberi sokongan kepada anda dengan menawarkan produk inovatif yang boleh dicipta sepenuhnya mengikut keperluan individu anda.

Maklumat lanjut

Soalan?

Hubungi Kami!