شرکت

در قلب سبز آلمان مستقر است . دفتر مرکزی در مرکز ایالت LED Commander GmbH & Co. KG ارفورت، توسعه و تولید در محل فناوری و دانشگاه ینا است. تحقق الهام فنی شما (نورپردازی) وظیفه ماست، فرمانده LED مسیر را با شما از اولین ایده تا محصول سری نهایی طی می کند. فرقی نمی کند که در ابتدا ایده مبهم داشته باشید، یا از قبل یک مفهوم داشته باشید یا اسناد تولید جامعی را با خود داشته باشید.

فردی شما اولویت اصلی ما از برنامه ریزی تا تولید است. به لطف سال ها همکاری با صنعت روشنایی، LED فناوری کلیه سازندگان رایج در صنایع اپتیک و نیمه هادی ها، توزیع کنندگان قطعات بزرگ، دانشگاه های مربوطه و طیف است .LED گسترده ای از تولید کنندگان لوازم الکترونیکی، “در فرمانده” مخاطب شما برای همه چیز

از مفهوم، انتخاب منابع، طراحی چیدمان الکترونیکی و مکانیکی از طریق نمونه سازی در مونتاژ و مونتاژ برد مدار تا تحویل سری. بیایید با هم چشم اندازهای شما را محقق کنیم.

تاریخ

در تابستان 2010 به عنوان یک کسب و کار پاره وقت (شروع به عنوان یک GbR)، با هدف ارائه پیشنهاد به بازار LED که در آن زمان در مراحل اولیه بود، تأسیس شد. با توجه به دانش بنیانگذار دانیل Bohnsack، مدت کوتاهی پس از تأسیس شرکت، امکان عرضه محصول خود به نام RGBWT bluelight با رادیو کنترل فراهم شد.
پس از اینکه اولین خریداران خود را در سال 2011 یافت (چشم انداز دانشگاهی در تورینگن)، برای اولین بار در یک نمایشگاه تجاری در سال 2012 ارائه شد . در وهله اول به لطف استقبال چشمگیر شرکت های مرتبط با این صنعت است که آقای Bohnsack در ابتدای سال 2013 از استخدام پاره وقت به سمت خوداشتغالی کامل برداشت. با حمایت از روند به سمت محصولات منفرد، نرخ رشد بالایی در سال های بعد به دست آمد.
به دلیل اندازه اش از خود پیشی گرفت. در سال GbR جدید تاسیس شد؛ GmbH & Co. KG  ، 2015 در سال ، این شرکت به عنوان ،فضای جدیدی باید اجاره می شد تا با تقاضای بازار مطابقت داشته باشد. از سال 2017، این شرکت به عنوان 2016 فرمانده LED نامیده می شود تا تجارت اصلی خود را از نظر معنایی منعکس کند.
در سال 2019 ، یک سرمایه گذاری مشترک با شریک، Jentron GmbH، مرکز توسعه و نمونه سازی جدید ما د Jena، تأسیس شد. از زمان تأسیس، ما توانسته‌ایم به پایگاه مشتریان گسترده، شرکای مدرن و نوآورانه و همچنین دانش عمیق در کل بخش بازار تکیه کنیم.


آیا سوالی دارید؟

با ما تماس بگیرید.